Přenosná nabíjecí stanice - SPARK LINE 32 – CEE (3x32A)
Přenosná nabíjecí stanice - SPARK LINE 32 – CEE (3x32A)
Popis
Zásuvky CEE 32A jsou často používány v garážích rodinných domů či v průmyslových objektech, ale výrobci elektromobilů je opomíjejí. Mnohdy elektromobil podporuje nabíjení 1x32A nebo až 3x32A, ale výrobce k němu nedodává potřebné příslušenství. Proto nabízíme vlastní řešení přenosnou nabíjecí stanici pro elektromobily Spark Line. Při vývoji jsme kladli důraz na tyto vlastnosti:
- uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení,
- spínací prvky dimenzovány na více než 150 % jmenovitého kontinuálního zatížení,
- řídicí elektronika při každém zapojením provádí sebediagnostiku,
- signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
- zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE zástrčky,
- spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory,
- kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze),
- kontrola PE a N vodičů,
- hlídání únikových proudů – Odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC),
- nepodporovaný mód nabíjení,
- funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu – výhodné pro auta, která toto samy neumí (nastavení probíhá jednoduše tlačítkem se signalizační LED diodou),
- vnitřní paměť udržuje poslední nastavení nabíjecího proudu a rozvodné sítě,
- kompatibilita nové verze na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina),
-
pevný hliníkový obal elektroniky s krytím IP65 je schopný přežít déšť, pád nebo přejetí vozem.
Žádná z těchto ochran ale nemá za úkol nahradit špatně zapojený přívod a po uživateli je i nadále vyžadováno, aby používal jen zásuvky splňující požadavky všech norem. Tyto ochrany slouží jako dodatečná ochranná vrstva.
Hlavní uplatnění najdou majitelé elektromobilů Tesla Model S, (X) (s TwinChargerem nebo s vylepšenou nabíječkou), Smart ED (s 22kW nabíječkou), Audi e-tron (s 22kW nabíječkou), Renault Zoe a BYD e6, protože tato auta jsou schopna se nabíjet výkonem až 22kW. Kabel je ale také kompatibilní se všemi vozy využívajícími evropsko-americký standard IEC 62196-2 typ 2 (tzv. Mennekes). Mezi tyto vozy patří např. Tesla Model S3, Nissan Leaf, BMW i3, Škoda Citigo iV, VW e-Golf/ID.3/e-up!, Hyundai Ioniq/Kona, Kia Soul EV, Audi e-tron, Mercedes B-class ED, Jaguar I-Pace a mnoho dalších…
Přenosná nabíjecí stanice pro elektromobily Spark Line může být vybaven tlačítkem pro dálkové otevření nabíjecí zásuvky u vozidel značky Tesla. Tlačítko je v tomto případě umístěné přímo v zástrčce (Typ 2) na konci našeho kabelu.
Jmenovitý proud: max 32A (22kW) – limitováno předpisy
Nastavitelný proud: 6A / 10A / 13A / 16A / 20A / 25A / 32A
Počet fází: 1, 2 nebo 3 dle typu připojeného vozidla
Délka: 5m
Přípustná okolní teplota: -25°C až +50°C
Typ chrániče: A-EV (30mA AC, 6mA DC)
Záruka: 4 roky
Vyrobeno v České republice
Změna designu, vlastností a funkcí vyhrazena.
Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvek