Gigaset IP Base
Gigaset IP Base
Gigaset IP BASE
Základna s profesionálními telefonickými funkcemi a uživatelsky přívětivým webovým konfigurátorem
Výběr z funkcí
- Telefonní základna až pro 6 DECT sluchátek
- Podporuje hovory s vynikající kvalitou zvuku HDSPTM s kodekem G.722
- Pohodlné nastavení pomocí webového konfigurátoru Gigaset
- Přístup ke kontaktům Google a Microsoft 365 – každý o kapacitě 1.000 záznamů
- Centrální telefonní seznam až na 500 záznamů
- 3 místní telefonní záznamníky s individuálním časovým ovládáním
- Oznamování nových zpráv jak přes sluchátko, tak přes webový konfigurátor Gigaset
- Přímý poslech hlasových zpráv přes sluchátko
Gigaset IP BASE kombinuje to nejlepší ze světa telefonování Gigaset. Internetová telefonie (VoIP) umožňuje hovory v HD kvalitě a uživatelský přívětivý konfigurátor zjednodušuje nastavování a ovládání modelu Gigaset IP BASE.
Telefonování
Budoucnost telefonování je digitální. Hovory již dávnou nejsou přenášeny telefonní linkou, ale prostřednictvím routeru jako digitální data přes internet. Mezi výhody patří vynikající zvuk v HD, tři telefonní čísla na přípojku a možnost vést několik hovorů zároveň. Kromě toho lze přihlásit až 6 DECT přístrojů, a tak nabídnout vysokou míru flexibility.
Webový konfigurátor
Nový webový konfigurátor Gigaset s intuitivním uživatelským rozhraním umožňuje rychlé nastavení a zprovoznění základny. Díky přístupu k průvodcům Gigaset se DECT i VoIP připojení, stejně jako přesměrování hovorů a DECT repeatery, snadno nastaví.
Řízení kontaktů
S působivou kapacitou až 500 záznamů v centrálním telefonním seznamu nabízí Gigaset IP BASE prvotřídní možnosti ukládání. Kromě toho bezproblémová integrace účtů Google a Microsoft 365 umožňuje v obou případech uložit 1.000 kontaktů pro maximální efektivitu vaší komunikace.
Telefonní záznamník s časovým ovládáním
Gigaset IP BASE se může pochlubit třemi digitálními telefonními záznamníky. To vám umožňuje jasně přiřadit soukromé i firemní hovory nebo rodinným příslušníkům přiřadit jejich individuální telefonní čísla a telefonní záznamníky. Kromě toho lze telefonní záznamníky individuálně načasovat přes webový konfigurátor. To například dovoluje automatické přesměrování hovorů na záznamník po pracovní době.
.Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvek